tisdag 25 augusti 2009

Bästa dagen på länge!

Det har vart mysigt chill idag. Lite skola & matte i 1,5 timma. Sen så har jag bara hängt lite varstans på stan med buddies. Vi satt i trädgårdsföreningen från 15.15 tills för inte alls länge sen. Rastlösheten & snussuget har vart lite extra jobbigt idag med tanke på alla vänner som snusar. Dom har en tendens att bara slänga upp dosorna i ansiktet på mig, om än omedvetet.. Vilken tur att jag har haft Joel runt mig hela dagen så jag har haft nån att rycka lite med, haha! Vi är nog fan lika sär, han & jag. Sen har vi ju alla andra muppar som faller i samma grupp. En Micke kom förbi när vi(Joel, Lillen & Fille) satt & va som värst. Det va en snutt sen vi sågs så det va lite trevligt. Att du ens stod ut med mina vänner får du fan en eloge för. :) Vi gjorde faktiskt inte så jävla mkt ändå. Det va väl mest sitta & snacka obegriplig smörja eller jaga runt på idioterna som fulade sig(som vanligt). Sen blev de dags för alla att dra sig runt 20.00. Myggorna kom på besök & det va inte fullt lika varmt längre. Så alla utom Micke gick till stan för att vänta på MIN buss. Hatar o vänta själv så jag tvingade dom att stanna en stund. Over all så har jag haft en killer dag idag. Jävligt nöjd. Jävligt trött & jäääävligt hungrig. Igen.

1 kommentar:

  1. Han tajmar in bra. han var hos mig innan precis. :) Men skönt att du känner att det känns lugnt o sådär!

    SvaraRadera