onsdag 26 augusti 2009

In the end = nostalgi på hög nivå

Ligger i sängen & lyssnar på "gammal" musik & blir lite nostalgisk av mig. Just nu så lyssnar jag på rooftops med lost prophets. Fan vad man saknar den tiden ibland. Allt roligt man gjorde, allt dumt man gjorde & alla störda fyllor man hade. När man vägrade ta ansvar för nånting alls & bara hade så jävla kul. Sen va det ju stunder när man inte mådde alls, men det är bara det roliga som jag tillåter mig själv att minnas. Som när jag, Liv & Hardingz satt & söp hos honom. Vi drack päronpepino & kir.(Äckligt, jag vet. Men jag tyckte om det när jag va 16.. ) Vi blev fulla & sprang omkring på kyrkogården i skitslätt. Sen fick nån för sig att köra bil, haha! Men jag va ju så smart & sa; Nej! Du har ju inget körkort. Och du är FULL! Jag kan va ett riktigt stolpskott på fyllan om jag känner fört. Det va underbara tider. Ligga & röka i fönstret med Liv, blir utelåst från tältet på festival för att några ska knulla, haha! Jag kan inte göra annat än att bara sitta & le. Fan.. Underbart. Saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar