måndag 17 augusti 2009

Nu är det bestämt!

Jag har just nu 10 snus kvar i dosan. När dom är slut så quitar jag helt & fullt med tobak! Ok, bortsett från vattenpipa. Nog för att jag är stark & så, men jag kan inte ge upp äppelsmakande tobak. Det är min enda last. Förutom godis då.. mat.. tv-narkoman.. internetberoende.. slösabegär... uuhm.
Det kommer bli jobbigt, men vill jag så kan jag! Tycker dock liiite synd om min familj som ska stå ut med mina fantastiskt groteska humörsvängningar. Men om dom klarade sig igenom min "slutarökaperiod" så kan dom fan ta min "slutasnusaperiod". Det kan finnas en risk att jag blir utelåst på balkongen om dom tröttnar. Haha! Men men.. Det här blir nog fan en baggis. Så länge jag har mat eller dylikt & stöd av andra så kommer jag ta mig igenom det här med flying colours. Observera min optimism, som när jag börjar bli abstinensig, kommer vara HELT bortblåst.

ÖNSKA MIG LYCKA TILL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar