lördag 15 augusti 2009

På tal om ingenting alls


Efter ett antal glas vin nu på kvällen så ville syster kolla lite folk som jag känner. Dvs karljävel, en vän som man flörtat med tidigare i livet & en gammal vän som man var kär i när man gick i lågstadiet. haha! Den sistnämnda var kär i henne när vi gick i lågstadiet. Träffade honom förra helgen, för första gången på 100 år. Jävligt trevligt faktiskt. Jag fick en valfri dricka för att jag presenterade honom för en tjej som han va helt såld på från första ögonkastet :) sött värre. Men nu ska jag o malin(syster) dricka upp resten av vinet(chapel hill) så vi kan lägga oss sen.. (Frågan är hur jag ska kunna sova med tanke på att kära syster snarkar som ingen annan;-)) säger dock god natt i förväg iom onykterhet & möjlig(?) omöjlighet att kunna skriva sen. Så god natt o sov gott alla människor som (kanske) läser!

2 kommentarer:

  1. Jag snarkar inte ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha! jo det gör du, men inte så farligt som Jerry påstår att det är ^^

    SvaraRadera