fredag 28 augusti 2009

Powernap & peppen är hög för ikväll

Jag kan ju då meddela att jag lyckades försova mig imorse. Men bara lite så jag blev en halvtimma sen till plugget. Jag skyller på att jag sov oroligt inatt. Vaknade flera ggr & det resulterar i att jag är så trött att mina ögon sticker iväg på egna vandringar. När jag kom till skolan så slängde jag i mig 2 koppar kaffe direkt för jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Det gjorde att jag fick en energirush i kanske 15-20 min, men det försvann lika fort. Så jag fick inte så mkt gjort idag, tyvärr. Tog med matten hem så jag kan plugga OM jag nu skulle få för mig att göra nåt sånt.

Just nu så känner jag bara för att sova bort hela dagen, men är ändå lite piggare än förut. Har dessutom en Lucifer på mitt rum eftersom vi får en ny soffa idag & vill inte ha en till katt på rymmen. Han verkar trivas rätt bra här i mitt knä. Spinner som en katt.(HA HA.. Så jävla kul då)
Jag är f.ö jävligt pepp på ikväll med tanke på nyinvigningen & alla trevliga, fulla & generösa(känn er träffade) människor som jag kommer möta ute. Hela veckan har vart så jävla bra för en gång skull, att jag inte förväntar mig mindre av helgen. Man har inte roligare än vad man gör sig & jag har inga planer på att agera som partypooper denna helg. Därför ska jag ta en lur i ett par timmar så jag orkar med ikväll. Det skulle ju va jävligt om jag drar innan 12 bara för att jag är lite trött.. Framförhållning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar