måndag 14 september 2009

----

Mmm, hemma & dålig idag. Känns mindre bra. Jag har ju inte vart sjuk på hur länge som helst & jag vill inte börja nu. Å andra sidan så kan jag väl inte förvänta mig så mkt annat med tanke på att det börjar bli kallare nu. Att allt jag äter smakar sjukdom, är mindre roligt. Har iaf haft Lucifer som sällskap hela dagen. Visserligen så sover han bara, men det är väl tanken som räknas.
Det kanske är början på svininfluensan? Om jag ska gå & bli sjuk så kan det ändå va den så jag har det bakom mig sen. Det ÄR faktiskt inte så farligt som media målar upp heller. Lika farlig som en vanlig influensa, bara det att vi inte har naturligt immunförsvar mot det så vi blir lite sjukare. Dom människor som dött av svininfluensan har haft andra saker som spelat in. En va cancersjuk & hade gravt nedsatt immunförsvar. Allt ståhej är bara för att folk är rädda att många ska bli sjuka samtidigt så jobb blir lidande. Att inte få ta i hand p.g.a smittorisken är ju rent av löjligt.

Jag orkar inte gnälla om sånt just nu. Ska kolla på färjan 3 med mamsen & försöka att inte tycka jättesynd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar