lördag 12 september 2009

Bodypump är inget för mig. Konstaterat

Shit vad jag har ont i kroppen idag. Helt sjuk träningsvärk i låren & runt axelpartiet. Ändå gjorde jag inte så mkt på passet igår med tanke på att jag fick ont i ryggen & i knäna. Men men, är man otränad så är man.

Jag kom på att det kanske är bäst att börja lite lugnare & köra på sånt som min rygg klarar av. Att ligga på rygg & köra hävstång är inte det lättaste när man inte kan anpassa ryggen efter underlaget. Jag fick lagom ont i skulderbladen trots att jag låg på 2 underlag. Nej, jag kör på vanliga maskiner i fortsättningen eller boxpass, för det vet jag att jag kan.(och älskar)

Jag kom inte upp förns runt 3 idag & det va för att det gjorde så ont i kroppen, haha! Man skulle kunna tro att anledningen är baksmälla, men icke! Jag är faktiskt inte bakis idag, men jag drack bara 3 glas igår så.

Vad ska jag göra idag då? Det va tänkt att ta det chill tills mörkret faller & medans alla andra festar & är fulla så ska jag ut & rulla lite. Eltan kaaanske skulle hänga på, men om inget annat så klarar jag mig på egen hand. Får se hur bra/dåligt det går iom min übersköna träningsvärk. (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar