torsdag 10 september 2009

Onsdag - Jag kan också

Äntligen hemma igen. Det har inte vart en allt för påfrestande dag. Om man bortser från att jag försov mig imorse då..

Jag kan då meddela svenska folket om att jag är helt klar med engelska A & har mvg. Blev äntligen klar med den där jävla bokrecensionen iaf & den va tydligen JÄTTEBRA enligt Lena. Trots att jag bara hade gjort ett halvdant arbete oxå. Ibland blir man glatt överraskad. Tror dock att hon överdrev lite för man kan väl inte få rysningar & dra efter andan bara för en bokrecension. Eller? Hur som haver. Jag är nöjd som fan & kan äntligen fokusera helt på matten som f.ö går överraskande bra. Jag har alltid haft svårt för matte, men det här känns löjligt lätt ibland. Hade det vart för nåt år sen så skulle jag inte fattat ett skit av multiplikation/division av negativa tal. Det kan va så att jag inte orkar haka upp mig på ett problem längre & att jag faktiskt ber om hjälp när jag behöver.(gjorde aldrig förr)

Det känns som att livet flyter på väldigt bra nu OCH jag ska klara av en vinter till utan depression. Imorn så komer jag dessutom igång med träningen igen! Ska köra bodypump & dö lite grann, men det är det värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar