fredag 4 september 2009

Sommarn är slut nu

Att gå upp redan vid 7 på morron är fan inte min starka sida. Sen kommer det bli ännu svårare när det är mörkt i vinter. Jag hoppas att jag klarar av det för jag behöver mina pengar. Får skaffa timer till lampan & ställa klockan så långt bort i rummet som det bara går. Då MÅSTE jag gå upp. Det känns inte så aktuellt än, men det va nästan så jag kom försent till lektionen. Men men..

Ikväll då. Vad händer då? Jo, jag ska på fest i ryd, hos syskonen Varg. Det kommer nog bli skitbra med folk & alkohol. Senare på kvällen så drar en del till krogen, inklusive mig själv. Hoppas på att träffa roliga människor som man inte har sett tillräckligt av än. Kanske nya bekantskaper oxå, vem vet? Känns som att de är dags att träffa lite nya människor som man kanske kan räkna till sina vänner vid senare tillfälle.

Dagens trista: Den förbannade blåsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar