måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Ja, jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre om just det. Jag är så nöjd med min vardag som den är. Jag behöver ingen kärlek att ösa prylar och annat onödigt på. Nej. Jag har min familj och jag har mina vänner.

Dagen skulle ha spenderats på praktiken, men jag har gjort illa ryggen inatt så det hugger till lite då och då när jag vrider på mig. Sen drömde jag så jävla konstigt med. Tyvärr så minns jag inte alls mycket, men det var i klass med lillasysters drömmar och dom är inte nådigt udda. Oh well, jag kom i alla fall upp runt 2 på eftermiddagen och sen har jag bara suttit vid datorn. Produktiv måndag, javisst!

Just nu så gör jag flera saker samtidigt. Jag kollar på ishockey(det går dåligt), gör te och fixar lite musik till feletonen. Man borde lägga in alla rena kläder med, men det orkar jag inte just nu. Det kan jag spara till imorgon då jag ändå ska tvätta och ha mig.

Som sagt så stör inte denna kommersiella dag nämnvärt..

Men å andra sidan så påminner det mig om det där problemet. Att inte kunna bli kär. Eller, det är ju inte omöjligt, utan bara svårt. Jag vill ha det där igen. Var är DU som kommer vända upp och ner på min vardag? Som stjäl min uppmärksamhet utan att ens vara där. Som gör mig varm i hela kroppen och som får mig att le helt utan anledning. Som jag saknar redan innan du går. Var är du? Och vem är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar