torsdag 29 september 2011

Titt, vem som snubblade in på ett bananskal!

Sist jag skrev så var det.. Ja, någon gång i början på året. Jag tappade skrivlusten helt.
Förlåt Linda! Jag vet hur mycket du älskar min blogg(speciellt när det skrivs om dig), men nu ska jag göra mitt bästa för att återuppliva den malätna gamla dagboken. Om ni tror att jag tänker ge en en full uppdatering om allt som har hänt sen sist så kan ni sluta upp med det på en gång. Finns inte en chans i helvete att jag skulle skriva ner allt som hänt under x antal månader. En skulle ju stupa på fläcken och sakta segna ner över tangentbordet. Nej Tack.

Men jag kan berätta att jag slutade plugget, satt inne större delen av sommaren, fick pengar och började leva lite igen.

Åkte till England och blev full, för en ytterst liten summa, på en pub, utan förfest.
Blev förolämpad av en gubb-britt för att senare bli stött på, av densamme.
Fick en komplimang för mitt hår, helt random på stan..
Såg kor som liknade vandrande punchrullar.. Och skrattade ihjäl mig.
Insåg att britter bara bor i tegelhus.
Och att Christabelle är väldigt påfrestande när hon är full & jag är tröttare än zombie. :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag bryter av lite för att berätta om min dag. Torsdag. Kunde lika gärna ha varit en söndag för det är så det känns. Från början så var det tänkt att jag skulle ha ett avslutningsmöte med min Camilla från skolan, men det blev inställt p.g.a sjukdom. Så där försvann min anledning att gå upp ur sängen.
Jag har iaf sett till tvätten som jag har försummat i drygt 2 veckor. Out of sight, out of mind. För mig betyder det "släng allt i garderoben och håll den stängd".

Mina fingrar är lätt skrynkliga efter allt tvätthäng och nu kom mamsen in med en kopp varm choklad. Mamma är bäst.

Hockeysäsongen har ju börjat och allt. Men i år är vi för fattiga för att beställa hem säsongen på box. Det får alltså bli webbradio, sportbarerna i stan ELLER någon vänlig själ som lånar ut en plats i soffan. Det pågår en match just nu och det står 1-1 mot Timrå.

Det var allt jag skrev ikväll. Det kommer en morgondag. Stay tuned. Eller något annat catchit'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar