lördag 5 maj 2012

Long time no see

klockan är 22:50 och det är lördag. Min syster flyttade ut häromdagen och det är tystare än normalt för två pratkvarnar har försvunnit. Jag har spenderat både fredagen och lördagen hemma med vin och film som sällskap. Att sitta hemma och dricka känns inte så tragiskt som det gjorde förr. Det är ganska mysigt faktiskt. Jag föreställer mig sena sommarkvällar på balkongen med ett glas rött, härligt sällskap, en släng av vattenpipa och mycket kärlek.

Okej, så vad har hänt nu då? Jo, jag har fått en lägenhet och jag flyttar in den 9:e/10:e juni. Jag har också fått en praktikplats på skopunkten. Min syster har redan flyttat och Lucifer följde med. Själv så tar jag med mig Grizzly när det är dags.

Jag är galet stressad över min ekonomi, som alltid. Det beror väl på att vi aldrig har haft så bra med pengar i min familj. Om jag ändå hade ett jobb. Oh well, jag är på väg iaf. Jag har ju ändå pengar varje månad, jag flyttar om en månad. Det känns så jävla bra och jag längtar.

Jag flyttar på din födelsedag. Jag saknar dig David och jag längtar efter dig fruktansvärt mycket.

Många planer för i sommar.


That's all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar