tisdag 18 augusti 2009

gimme food bara

Ja, tydligen så är de jag som lagar maten ikväll. Här får man inte dispens såvida man inte är mamma. Kära mor mår nämligen lite dåligt idag & då lastas allt över på mig. För syrran är sjuk.. Mamma är är ju visserligen reumatiker & så, men vem fan bryr sig om stackars mig som är nära ett nervöst sammanbrott?!? Haha! Ok, riktigt så illa är det inte, men jag vill ju ha lite sympati för att det svåra har börjat nu. :(

Det är ytterst sällsynt att jag lagar mat överhuvudtaget. Det är inte det att jag inte Kan laga mat, utan det faktum att jag är så löjligt försoffad & bekväm av mig. Dessutom så är det inte alls kul att stå & laga mat alldeles själv. Hade man vart 2 st eller fler som hjälps åt så är det roligt. Tyvärr så kan jag inte räkna min familj till sånt.. *uhh*

Naae, men om man skulle ta itu med matlagningen då! Kvällens meny: Snäckmakaroner & bacon med ostsås. (en av mina favoriter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar