tisdag 18 augusti 2009

Struktur i vardagen... Babysteps

Första dagen i plugget gick som en dans. Började halv 11 & slutade 12. Jag hann faktiskt läsa på lite till prov mellan slutasnusanojjan & jagvillhakaffesuget. Och ja, nu är det officiellt. Klockan halv 2 så la jag ut min absolut sista snus. Jag börjar känna abstinensen komma redan nu faktiskt. Det kan nog vara för att jag känner efter så mkt. haha! Hade jag inte haft så äcklig tobak till vattenpipan så hade jag kunnat sätta mig & puffa på den när det är som värst. MEN jag står hellre över när tobaken, som egentligen ska smaka cola, inte smakar annat än kol & plast. Tror ändå att jag ska ha kvar en liten skvätt äppeltobak. Det är alltid nåt.
Nu så ska jag ta mig nånting att äta för jag har vart hungrig sen jag gick upp vid halv 8. Ändå har jag käkat vid lunch. Det är något som inte är riktigt rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar