söndag 23 augusti 2009

slappdag 2

Det börjar bli lite av en ovana, det där med att inte göra nånting. Jag har haft en fruktansvärt händelselös dag idag med & det känns lite tråkigt. Men imorn äre ju plugget igen & då måste jag skriva det där provet som jag skulle gjort i fredags. Försov mig ju då. Jag verkligen älskar när jag stänger av larmet i sömnen.. Not. Det får bli till att fixa en ny tid med Camilla så vi kan prata om träningen & så vi kan fixa så jag får pengar som jag ska. Förra året fick jag inget grönt alls till o börja med. Det va lagom surt, men det redde ut sig efterhand.

Som jag skrev innan så har det inte hänt mkt idag, men jag lyckades faktiskt med att peta in lite kreativitet på schemat för kvällen. Har nämligen fixat naglarna, som jag egentligen skulle göra igår.(orkade inte) Färgerna blev turkos & svart. Kände att det faktiskt kan bli för mkt rött ibland. Blev klar med skiten för ca 30 min sen & jag är så trött nu att jag kommer däcka närsom. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar