måndag 14 september 2009

denna eviga väntan

Imorgon är det 4 veckor sen jag slutade snusa & det känns jävligt bra. Visserligen så har jag haft 2 svaga stunder på fyllan & tagit en då, men jag har inte börjat igen. Det är huvudsaken. Det är mkt lättare att hantera eventuellt sug efter tobak nu, överhuvudtaget. Så jag bryr mig inte om ni kör upp dosorna i ansiktet på mig & frågar om jag vill ha. Jag har slutat. Jag är starkare än er. ;)

Idag är det ju ändå måndag & jag känner att jag inte riktigt gillar måndagar. Den fruktansvärt sega början på en lååång vecka. Varje vecka dör hoppet om en evig långhelg. Men så är livet.
Jag håller nog på att bli sjuk & det känns mindre bra. Jag ser ju fram emot kommande helg. Självklart av en anledning, men jag låter bli att skriva om det. Jag ska försöka kurera mig så gott det går & hoppas på förbättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar