söndag 13 september 2009

Jag kom hem runt 2 inatt

Drog till Josse nån gång vid 10 på kvällen för att umgås lite med vänner. Det blev singstar & skipbo. Jag älskar att fulsjunga så det va kul att förstöra lite för dom som tävlade. Jag kan va riktigt distraherande. Kortspel däremot är jag inget stort fan av så jag kollade bara på när dom andra spelade & hatade Jocke & Linda lite för att dom är nykära. Ok, inte hata hata, men jag blir sådär anti kärlek när jag inte har någon själv. Ännu en skada från mitt kära ex(Jerry). Då blir det lätt att man sitter & pekar med 2 fingrar samtidigt som man mimar "h*ra". Det kan oxå skrikas ut för lite starkare respons, men jag kände att jag inte orkade riktigt.

När det väl va dags att dra sig hemåt så hade man sällskap av en munk & josse ett litet tag. Passade på att åka lite & det är fan inte så jäkla svårt som man tror. Inte för mig iaf. Jag har inte ramlat eller nåt sånt, men jag ska väl inte säga för mkt iom att det brukar bara va en tidsfråga innan nåt händer. Men so far so good iaf. När jag va utanför huset så testade jag lite rull i backe. KUL! Slalom-åk is the shit. Det kanske bara är nybörjartur, men det gick bra & känslan är helt underbar. Alonetime på det sättet är nog fan det bästa. Det är f.ö kallare på nätterna nu för det bildas sån där "rök" när man andas.

Nu ska man väl bara hitta nån som vill hålla en sällskap om kvällarna/nätterna. <--- Ja det är öppet för misstolk.

Någon vänlig själv som kan tänkas slå ihjäl sig lite med mig om nätterna, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar