onsdag 23 september 2009

Excueese me

Usch, fy & blä säger jag bara. Förkylningen blir bara värre & värre varje dag. Allting smakar sjukdom. Inte ens god mat smakar gott. Yep, it sucks to be me right now.

Det jag har gjort dom senaste dagarna är att kolla på True Blood & Idol, typ. Jag vill va frisk till helgen i ren panik så tar jag brustabletter, multivitamin samt dricker mängder av juice. Sen om det hjälper är ju en annan femma, men jag försöker iaf & det får mig att må lite bättre. Jag hatar verkligen att va sjuk. Speciellt nu när ja faktiskt VILL gå i skolan & få mina betyg. Sist jag va sjuk, det va väl i våras tror jag & jag kan säga det att jag har aldrig nånsin tidigare gått så lång tid utan att bli sjuk. Inte vad jag kan minnas iaf. Det tyr väl på att mitt immunförsvar har bättrat på sig lite.

Jaja, vad kan man göra? Det är väl bara att vänta ut skiten & drömma om första snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar