söndag 20 september 2009

Helgen i kort utsaga

Jag har räknat ut att jag kommer va dösjuk till nästa helg. För nu börjar det sätta in på riktigt.

Har haft en skitbra helg iaf. Fredagen va så rolig att jag inte drog förns vid 3 då stället stängde. Igår va jag på fest trots baksmälla, men den försvann ganska snabbt iom att jag slurpade bra på martini. Plus allt annat jag drack oxå. Testade absint för första gången & jag kan säga att det är gott, men bränner som satan i käften. Slår ganska bra med så jag hade en skaplig fylla. Kvällen kantades med lite snefyllor från olika håll & nästan ett ambulansfall, men jag är glad att det inte behövdes! Stroganoff & donkenmat lite senare in på kvällen när alla börjat få munchies & allt vad det va. Vi, de tappra sista folket som hållt i, vi gick o la oss runt 4-5 sträcket.

Idag. Ingen baksmälla, men jag fryser & känner av förkylning så jag har sovit en hel del idag. Funderar på om man ska gör iordning en kopp te för att värma sig lite. Sätta sig vid tvn & glo på lite serier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar