söndag 6 september 2009

Fredag - vänner & fantastisk fylla

Nej nu jävlar blir det lite uppdatering för helgen.

Fredag: Då skulle jag på födelsedagsfest hos syskonen Varg. Linda firades (hon fyller år idag egentligen) & vi var väl där vid halv 6. Det gjordes bål i väntan på allt folk. Jag provsmakade båda & sen den tredje, när dom två innan hade tagit slut. Fruktbål för övrigt, med väldigt stark sprit & läsk. Mumma! Jag fick även lite käk av deras kära mor för jag hade inte hunnit äta nåt innan.
Hur många blev vi då? Jag gissar på runt 15-20 pers kanske. En riktigt lyckad fest med massa bål & dryga kommentarer som flög åt alla håll. Som det ska va helt enkelt.

Runt 22.00 så drog vi in till stan & plaza. Tyvärr så kunde inte alla från festen, hänga med för vissa hade annat för sig & ett par hade inte åldern inne. Man träffade en del polare & bekanta som inte setts på ett tag. Blev erbjuden ett hångel av en tjejkompis, men det sparar jag till en annan kväll.
Med tanke på att det har strömmat in så mkt nytt folk efter nyinvigningen så blir det ganska varmt i lokalerna. Så det blev att sitta på uteserveringen. Vi sitter ett gäng & bara snackar när jag hör några killar vid bordet bredvid, snacka om fotboll. Självklart ifrågasätter jag; varför fotboll liksom. Dock inte till dom, men mina vänner agerade bollplank.
En av killarna råkar höra när jag drygar mig & vi börjar snacka om allt möjligt. Anledningen till att vi pratade va för att han diggade min totala sarkasm. Efter ett tag så frågade han om jag ville ha nåt att dricka. Ja, självklart. Vin. HAN beställer en hel flaska rötjut som vi delar på.

Vi vet hur jag blir på rödvin... Det ena ledde till det andra. Vi började väl strula lite smått. Jag fick några kommentarer om att vi skulle gå in på toan, haha! Ok, vi va all over each other. Det är säkert massor som jag har missat, men minnet är lite luddigt. Han hängde med hem iaf & om jag minns rätt så däckade båda ganska snabbt.

Det jag minns är att han heter Johan & ligger för närvarande i lumpen. Jävligt fräsch & ett år yngre än mig. Ett födelsemärke på kinden.. Sjukt trevlig, mysig. En sån kille man kan vakna upp bredvid, utan ångest.

Over all så va det som vanligt en killer kväll. Lite bättre än vanligt kanske, tack vare sällskapet. Dagen efter.. Det är en annan femma :)

1 kommentar:

  1. Men sara då! så du gör. ;) hoppas du götta dig rejält ungjävel :P hahaha , saknar dig ses snart? :D

    SvaraRadera