måndag 7 september 2009

Lördag - bakfylla of doom, men med sällskap

Det här va nog fan den värsta baksmällan på länge! Jag vaknade flera ggr på morgonen av att jag hade sprängande huvudvärk & mådde illa som bara den. Men det va så man drog lite på smilbanden när man vände sig om & såg att killen va ju faktiskt lika fräsch som kvällen innan, när man va knökad.

Det roligaste på morgonen va nog när lillsyrran kommer in, lyckligt ovetande & frågar om hon kan låna mina skor. Hon kliver in & verkligen fryser till! Jag pekar på skorna som ligger bakom dörren & hon försvinner ut snabbt som satan samtidigt som hon utbrister ett högt EEEEEEEEEEWW! Vi, de olyckligt bakfulla, börjar störtgarva & har jättekul åt min känsliga lillasyster.

Jaja, kort & gott så bytte vi nr innan han drog ifall vi får för oss att vi vill råkas igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar