fredag 18 september 2009

prata i nattmössan, ja

Jag har egentligen inget att skriva om idag. Förutom att jag har vart hemma från plugget för 3:e gången den här veckan. Det känns lite dåligt av mig med tanke på att jag bara har mått dåligt till tidig eftermiddag. Imorn så ska jag iaf ta mig till skolan & räkna lite matte. Hatar verkligen att va hemma såhär.. Speciellt nu när lillasyster ska sluta röka, fy fan. Det räcker inte med att hon dampar 24/7 i vanliga fall, utan lägg på humörsvängningar & frustration av att sluta röka på det. Mitt tålamod kommer prövas konstant & mer än vanligt. Men det är faktiskt bra att hon slutar tycker jag. Så hon kan joina mig & mamma, haha! Dock så snusar mamsen fortfarande, den tönten.

Helgen då? Jag vet inte riktigt om jag ska ut på fredag för det är fest på lördagen. Har inte riktigt råd med båda nu när jag har gjort en del inköp av den dyrare sorten. Inget jag ångrar, men önskar att jag hade det lite bättre ställt med pengar överhuvudtaget. oh well, jag får se om det blir att köpa en fin vinare till lördagen & kanske överväga att gå ut då. Får se får se. Det brukar alltid re sig på nåt sätt, men vad fan ska jag göra imornkväll? Tänker då fan inte sitta inne en dag till. Se om nån vill ha sällskap framåt kvällskvisten. Kanske åka lite med nån som är sugen. Det märks att jag har vart hemma mkt nu för att jag börjar alltid tänka så förbannat mkt kring allt & grubbla etc. Det är tur att jag har min korvkatt(lång kudde; ser ut som en katt), annars hade jag aldrig kunnat somna på nätterna.

Fundera f.ö på att skriva ner några av mina tidigare minnen för dom som vill läsa. Jag vet att det låter konstigt, men det känns ändå lite som att om folk läser vad jag har gått igenom & sånt, så kanske.. Det är lättare att förstå mig? Äh, jag vet inte. Som sagt, jag grubblar för mkt & det här inlägget blev lite längre än förväntat, men what the fuck. Godnatt iaf

1 kommentar:

  1. Tack, :) Din kommentar värmde ska du veta :) Jag är så trött på folk som bara ignorerar det. Lyssnar typ bara för att få det överstökat eller va man ska säga.. Utan att ens försöka förstå, det är jobbigt.. Men tack iaf :) <3

    SvaraRadera